כל עסק חייב לוגו?

בטח שמעתם את זה בעבר, אבל כדאי לומר שוב: כל עסק צריך לוגו.

עיצוב לוגו הוא חובה מוחלטת עבור כל עסק חדש שרוצה להתבדל מהמתחרים ולהתחבר ללקוחות שלו באותנטיות.

ארבעת הסיבות שהעסק שלך חייב לוגו:

  1. יש לך רק הזדמנות אחת ליצור רושם ראשוני!

הרושם הראשוני שתעשה על הלקוחות או הלקוחות הפוטנציאליים שלך יתן את הטון להמשך מערכת היחסים שלך. אם תעשה רושם ראשוני טוב, הם יתרגשו ללמוד עוד עליך, על המוצרים \ השירותים שלך, ולהיות פתוחים לעבוד איתך בעתיד.

ואם עשית רושם ראשוני רע? יהיה די קשה לתקן את הנזק.

הדבר הראשון שהלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים שלך הולכים לראות על החברה שלך? הלוגו שלך.

תחשבו אם הייתה לכם פגישה אישית עם לקוח או אפילו בזום לא הייתם מגיעים לפגישה בבגדי בית. הייתם מתלבשים יפה ונראים טוב שהלקוח יתרשם מכם. כך גם הלוגו. אם הלוגו מעוצב בצורה לא טובה או שאין לעסק לוגו בכלל הרושם הראשונים שהעסק יצור עם הלקוח לא יהיה טוב. אבל אם הלוגו טוב זה בדיוק כמו שבאתם לפגישה לבושים יפה ומאורגנים.

אז תעשה טובה ותשקיע בלוגו טוב שיעשה את הרושם הראשוני ללקוח.

2. בכל ענף היום יהיה לך תחרות בין החברות לא משנה איזה שירות \ מוצר תציע. ועל מנת להצליח, אתה צריך לבדל את עצמך.

איך תבדל את עצמך? תציע ערך מוסף ללקוחות שלך לפתוח בעיה שהמתחרים לא פותרים או לפתור בעיה שהמתחרים כן פותרים אבל בצורה מהירה \ קלה \ משתלמת יותר. גם אחרי שיש לך את הפתרון לתחרות עדיין תצטרך למשוך את תשומת לב הלקוח. לכן, הלוגו הוא הזדמנות מצוינת לבלוט. בלי לוגו טוב, אתה רק עוד אחד מהחברות שמציעות פתרונות ללקוחות.לוגו ייחודי שמושך תשומת לב הוא דרך מצוינת לבדל את עצמך מהמתחרים ולהתבלט בפני הלקוחות שלך.

3. לוגו מושך לקוחות חדשים ועוזר ללקוחות הקיימים להישאר נאמנים הוא התדמית הארגונית שלך. והלוגו שלך הוא חלק עצום מהתמונה הזו. שלקוחות חדשים וקיימים מסתכלים על הלוגו שלך, הם צריכים להרגיש תחושת ביטחון. הם צריכים לחשוב " לחברה הזאת יש את מה שאני מחפש". כי אם הם לא ירגישו ככה, אתה מסתכן שהם ילכו ישירות למתחרה שהוא כן משדר תדמית טובה יותר ובטחון. לדוגמא אם יש לך קליניקה לאסתטיקה והלוגו מרושל ולא משדר יופי ואסטתיקה יחשבו שככה העבודה שלך מרושלת ולא אסתטית. אם אתה רוצה שהעסק שלך יצמח אתה צריך לוגו שייצג את העסק במדויק כמו שהוא.

4. לוגו טוב ואיכותי מפריד בין חובבנים למקצוענים! הדבר הראשון שלקוח פוטנציאלי יעשה כדי לדעת אם אתה חובבן או מקצוען הוא לבדוק את נוכחות המותג שלך, בין אם זה באתר שלך, בדף הפייסבוק שלך, או בנסיעה על פני העסק שלך כדי לבדוק את השילוט שלך. ומה משותף לכל הדברים האלה? הלוגו שלך מודבק על כולם.

כמו שציינתי קודם, הלוגו הוא הפנים של העסק שלך ורוב הזמן זה הדבר הראשון שאנשים רואים כשהם מחליטים אם לעבוד איתך.

שמגיעים להחלטה עם איזו חברה לעבוד, מעל הכל, הלקוחות שלך ירצו לעבוד עם חברה שהם יכולים לסמוך עליה. זה ההבדל בין עבודה עם חובבן לעבודה עם איש מקצוע; אתה סומך על איש המקצוע שיעשה את עבודתו ויספק את העבודה שאתה צריך. ואם אתה רוצה לבסס את עצמך כמקצוען – ולהראות ללקוחות שלך שהם יכולים לסמוך עליך – אתה צריך לוגו טוב.

אז עכשיו שהבנתם שכל עסק חייב לוגו ואסור להתפשר על איכות הלוגו. הגיע הזמן לצאת לדרך לא לפני שיש לכם בריף שיווקי ששלחתם למעצב הגרפי שבחרתם לעבוד איתו ולא להתפשר על מעצב שיצור עבורך את הלוגו הכי מתאים לעסק שלך שישקף אותו ואת הסיפור של העסק!

נהנתם מהמאמר? שתפו אותו עם חבר :)

אני לא כותבת הרבה, אבל שאני כותבת...

אלו בדר"כ המאמרים הכי מקיפים ופרקטים בעברית על שיווק, עיצוב גרפי, תוכן ועוד

רוצה שאעדכן אותך על המאמר הבא שיצא? אשמח לצרף אותך לקהילה שלי