דרכים ליצירת תוכן

יצירת תוכן היא מרכיב חיוני באסטרטגיות שיווק עכשוויות. ישנן דרכים רבות ליצור תוכן מעניין שסביר יותר שיתפשט ברשתות החברתיות. אני רוצה לשתף אתכם בכמה טיפים לתוכן במדיה החברתית בעלת מעורבות ושיתוף גבוהים. אבל לפני, הסבר קצר על מה בעצם מניע אנשים לשתף תוכן?

חוקרים גילו מספר טריגרים פסיכולוגיים המעוררים אנשים לעסוק בפעילויות מקוונות, הנה כמה מהחשובים שבהם:

אישור חברתי: אנשים אוהבים להביע את עמדותיהם ולקבל משוב חיובי ממעגל החברים והמכרים שלהם. שיתוף תוכן הוא דרך לבטא את האישיות של האדם לקבוצה.

תקשורת: בני אדם הם יצורים חברתיים. כולנו רוצים לטפח מערכות יחסים עם אנשים אחרים, ותוכן דיגיטלי מאפשר לנו לעשות זאת בקלות ובתדירות גבוהה יותר.

רעיונות תמיכה: מדיה חברתית משמשת לעתים קרובות כדי לאותת על תמיכה ברעיונות, דעות פוליטיות ואמונות אישיות; בדרך זו אנשים מתחברים יותר.

בידור: בסופו של יום, הרבה אנשים משתמשים במדיה החברתית כדי להירגע. תוכן משעשע כולל הומור, ממים, סרטונים, מוזיקה ועוד.

לאחר שהבנו למה אנשים אוהבים לשתף תוכן הנה כמה טיפים לתוכן הניתן לשיתוף במדיה החברתית:

1. צרו תוכן באיכות גבוהה

אם תתמקדו בנושאים שטחיים ולא תשקיעו מספיק זמן במחקר או ביצירת תוכן, אל תצפו שהעוקבים שלכם יתעניינו בתוכן ויהיו מעורבים. זו אחת הסיבות לכך שתוכן ארוך מצליח יותר. לפתח תוכן יכול לקחת זמן ומאמץ לכן, לפעמים כדאי לקחת אנשי מקצוע: מעצב גרפי, כותב תוכן, עורך סרטונים, צלם ועוד.

2. שימוש במבנה חכם

עצבו את התוכן שלכם בצורה חכמה ע"י שימוש במספור, תבליטים, כותרות מודגשות.

3. הוסיפו ערך לעוקבים שלכם

תוכן אינפורמטיבי הוא טוב, אבל לא תמיד הקוראם והעוקבים שלכם יוכלו ליישם את המילים ולא יהנו מהם. לכן, המטרה העיקרי של התוכן להבין שהתוכן שיצרנו מועיל באמת, פותר את הכאב \ בעיות של העוקבים שלכם וזה יגרום נאמנות למותג ורצון לחזור.

4. חשבו על הקהל היעד שלכם

לפני שאתם יוצרים או משתפים תוכן תשאלו את עצמכם אם הייתם רוצים לראות את התוכן הזה אצל אחד החברים שלכם? ברגע שיש לכם כמה רעיונות אפשר לשאול את העוקבים וליצור שיח ומעורבות בנושאים.

5. צרו אינפוגרפיקה

אינפוגרפיקה מזמינה וקלה להבנה מכיוון שהאינפורמציה עוברת באמצעות תוכן ויזואלי.

6. טריגר רגשות

יש הרבה קמפיינים שיווקים שהפכו לויראלים בזכות שעוררו תגובות רגשיות חזקות בקרב העוקבים. מחקרים רבים מראים שאנשים נמשכים לרגשות כמו כעס, אושר או צער וזה גורם להם לשתף את התוכן.

7. ארגנו תחרויות

תחרויות זו דרך מצוינת למשוך את הקהל היעד שלכם ולעורר אותם לשתף את התוכן שלך. משתמשים אוהבים להתחרות והם בדרך כלל עושים זאת עם חבריהם ועמיתיהם, וזה מניע השיתוף העיקרי עבורם. כל מה שצריך זה רעיון נחמד וקצת תקציב כדי להשיק את התחרות.

8. תצרו תוכן מצחיק

העסק שלכם רציני אבל התוכן שלכם לא חייב להיות כזה. להיפך, פוסטים מצחיקים, תמונות וסרטונים מושכים את תשומת הלב של האנשים וזה מבטיח לכם שיתופים!

9. השתמשו בוידיאו

וידאו הופך במהירות לצורה הדומיננטית של תוכן מקוון. לכן, עליכם לאמץ את הווידאו כחלק מאסטרטגיית התוכן שלכם. זו הסיבה שטוויטר – הוסיפה וידאו. לסוג זה של תוכן יש פוטנציאל גדול להפוך לוויראלי.

אז אחרי שהבנו כמה תוכן הוא חשוב לקידום ושיווק העסק שלכם. זה הזמן ליצור אותו!

בהצלחה!

נהנתם מהמאמר? שתפו אותו עם חבר :)

אני לא כותבת הרבה, אבל שאני כותבת...

אלו בדר"כ המאמרים הכי מקיפים ופרקטים בעברית על שיווק, עיצוב גרפי, תוכן ועוד

רוצה שאעדכן אותך על המאמר הבא שיצא? אשמח לצרף אותך לקהילה שלי