עיצוב פלייר

פלייר  זה בעצם דף פרסומת, המחולק לרוב בתיבות דואר, ברחוב, על גבי מכוניות חונות, בעיתונים ועוד  בדרך כלל מודפס על דף A5. חלק רואים בפרסום דרך פלייר כלי מיושן לשיווק. מתברר שכלי זה יעיל יותר משנדמה לנו. הפלייר נותן לנו פרסום במקום שהפרסום הוירטואלי לא נותן. על מנת שהפלייר יתן את תוצאותיו צריך להתמקד ולדעת איפה ומתי לחלק את הפלייר בזמן הנכון ובמקום הנכון, וככה נוכל לנצל את הפלייר לפרסום טוב.

דגשים חשובים ביצירת פלייר:

עיצוב חכם שלא יצור גודש ועומס על הלקוח. שיכלול מסרים של בית העסק כמו מיתוג ופרטים טכניים על העסק כמו כתובת, שעות פתיחה, טלפון ועוד. מומלץ שיהיה איזשהו מסר (מבצע מסוים, מידע) שימשוך את הלקוח לחקור על העסק וישמור את הפלייר.

למקד את קהל היעד הרצוי, תחשבו על מקומות יעילים ביותר לחלוקה של הפליירים.

השאירו פרטים ואדאג ליצור אתכם קשר תוך 24 שעות